Helgen

Hade lite födelsedagsfika igår. Köpte tårtbotten och slängde ihop en ovanligt god tårta. I torsdags bakade jag biskvier i långpanna, gudomligt goda. Tog hit en bullpåse från frysen i Lilla Moren. Sen köpte vi lite kakor. Masa fikabröd finns kvar. Både jag och Daniel fyller år i veckan. 
 
I morgon blir jag troligen inlagd på patienthotellet i Falun så jag har nära ifall nåt händer. Och troligen för att jag inte ska göra för mycket. 
 
Varit ute lite med barnen idag och Daniel byggde en provisorisk hundgård till närmsta veckorna. Molly och jag tog två små promenader, en själva och en med hundarna. Och när hon trillar och jag måste hjälpa henne upp så spänner det som fan i magen. Så hon är egentligen för tung för mig. Igår var hon lite dålig i magen så jag fick hjälpa henne på toa många gånger och den behöver hon också hjälp att komma upp på. Och att klä på henne ytterkläder är ett rejält träningspass. Är ju ett mindre träningspass att bara  få på mig själv strumpor. 
 
Någon blev lite trött efter mat och tårta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0