Patienthotell

Min andra kväll på patienthotellet. Fräscht rum. Dom byggde det här och rev ängsklockan som jag och Mathias bodde på en vända när Molly låg på neonatalen i Falun. Men jag tror jag föredrar vanliga sängar, resårbotten som ängsklockan hade. Här har jag en sjukhussäng som man kan höja och sänka både huvudänden och fotänden, men den är hård. Hoppas jag klarar av att sova nånting på nån annan sida än vänster i natt. Får halsbränna på höger och ont i bäckenet på rygg. 
 
Är ganska nervös inför alltihopa. 
 
Av nån anledning flyttade dom snittet från 5e april till 31a mars. Fick ingen förklaring. En gjorde ultraljudet igår och en annan kom och tog blodtryck och sade att hon bara blev inkastad så hon visste inget mer än att dom hade ändrat tiden. Så nästa fredag är det planerat nu då. Daniel har en massa att fixa tills dess, jag är ju här och kan inte göra nånting.
 
 
Nu blir det lite mer tv tills jag ska sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0