Lilla Moren

Vi har varit i Lilla Moren sedan igår och stannar tills i morgon. 
 
Klippte gräs igår. Men bensinen tog slut. Hade tänkt åka och fylla på dunken idag. Men idag är det regnigt och blött väder. Igår var det fint och vi både lekte och fick lite ordning på gården. Bar bort och eldade upp sånt som blev över efter att vi breddade in till köket och eldade upp soffan som vi hade tagit itu för st orka bära ut när jag var gravid. Bara sitsdelen som är kvar här uppe. Den gör ju att ha som sittplats  eller solsäng fortfarande. Den var för tung för att bära ner dessutom.
 
Oskar har vaknat och velat äta väldigt ofta i natt så jag är riktigt trött. Vi har ätit frukost till barnkanalenoch myser på soffan. Kanske tillåter mig att sova lite till här. 
 
Har måttband här så jag kollade midjemåttet, 88 cm. Vet att jag haft 84 nån gång. Hade bara mina lortjeans med mig hit, funderade om jag hade några finare byxor att ha ifall vi skulle ha fikat på Elsas om vi ändå åker in till Norberg under dagen. Är en fördel om dom går att knäppa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0