Tidningar

Ska jag försöka köra tidningar igen?
 
Dom ringde idag.
 
Ska dit både lördag och söndag natt och se iaf.
 
Hoppa in ibland bara.
 
Men jag vet ju hur mycket tid det brukar ta innan man kommer in i det och fixar det på den tiden sm är tänkt... Och eftersom Daniel börjar 7 i Hedemora måste jag ju vara hemma innan han ska till jobbet. Blir det tajt med tid får väl jag skjutsa Mollan till skolan så han slipper det på vägen till jobbet iaf. 
 
Jag gillade ju själva jobbet förut, men inte tiderna. 
 
I Säter börjar man 02:45.
 
Skulle få köra en vända som bland annat gick ut till Dalkarlnäs, Gessån och Hea och den biten känns ju som finkörning. Antar att det även är lite trappor i stan nånstans också.
 
Jag vill testa och känna mig för lite iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0