Fullt upp

Nu är det mycket. 
 
BVC idag. Dom tycker att han är förstoppad  så nu ska vi köra lavemang och pulver. 
 
Skulle ha varit till min arbetsterapeut idag men fick avboka eftersom det krockade med bvc. 
 
I morgon ska jag till arbetsförmedlingen med intyg på min sjukdom. Och så ska jag på jobbintervju men har ingen barnvakt. 
 
Sen är det påsk och Oskar fyller år på lördag. Det kommer släkt och sånt då. 
 
På måndag eftermiddag/kväll åker  I till Daniels syster utanför Uppsala och sover där för på tisdag ska Oskar på operation i Uppsala. Molly får vara hos Mathias lite extra, stora Molly ska antagligen till Hälsingland om inte nån har tutat i henne något annat.
 
Just ja måste ringa och höra om RS sprutan som Oskar egentligen ska ha nästa tisdag.
 
Och egentligen skulle man ha ett heltidsjobb på detta? 
 
Är det en vecka utan nåt inbokat tror man att man har missat nånting  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0